Pages

4 Sebab Kenapa Bisnes Shaklee Sangat Mudah

Monday, June 4, 2018

Ramai di kalangan kita yang memang berniat untuk memulakan bisnes. Tapi disebabkan kurang pengetahuan dan ilmu bisnes, ramai yang kecundang ataupun takut untuk mencuba.
Tidak dinafikan, banyak perkara yang perlu dilakukan untuk memulakan bisnes, termasuklah dari segi penjenamaan, kajian dan sebagainya.

Tapi kenapa anda nak peningkan kepala menceburi bisnes yang tidak pasti keuntungan dan jangka hayatnya, sedangkan sudah tersedia di hadapan anda bisnes yang sangat mudah dan pasti menguntungkan. Nak tahu bisnes apa? Semestinya bisnes SHAKLEE. Jom saya tunjukkan kepada anda 4 sebab kenapa bisnes Shaklee ini patut dijadikan pilihan anda.


4 Sebab Bisnes Shaklee Sangat Mudah

1) Modal Yang Sangat Rendah

Modal adalah perkara utama yang dipertimbangkan oleh semua peniaga sebelum memulakan sesuatu bisnes. Ada yang sanggup membuat pinjaman bank semata-mata untuk dijadikan modal.

Dengan Shaklee, anda tidak perlu bersusah payah kerana modal yang diperlukan hanyalah RM75 untuk seumur hidup. Setiap tahun yuran pengaktifan diperlukan sebanyak RM30 namun ia akan dikembalikan dalam bentuk e-voucher dan boleh digunakan untuk anda membeli produk Shaklee.
Selain itu, anda juga boleh mendaftar secara percuma dengan membuat pembelian bernilai 200UV bersamaan RM750. Anda boleh membeli untuk diri sendiri atau mengumpul pesanan dari rakan-rakan dan saudara-mara sehingga mencukupi 200UV.



2) Sistem Bisnes Yang Sudah Tersedia

Di dalam bisnes Shaklee, anda tidak perlu risau tentang nak buat kajian, nak cipta branding, nak buat sistem online,macamana nak buat penghantaran, sebab semuanya memang dah tersedia.  Ini termasuklah cara pembayaran bonus Shaklee yang sememangnya dah dipaten dan tak boleh ditiru oleh MLM yang lain.

Masyarakat sekeliling memang dah mengenali produk Shaklee, jadi sebagai pengedar Shaklee anda hanya perlu menyampaikan kebaikan-kebaikannya melalui medium yang bersesuaian seperti facebook, instagram, blog ataupun secara offline. Lagi banyak anda sebarkan, lagi cerah peluang anda untuk berjaya dalam Shaklee.



3) Ilmu Percuma

Pernah tak anda lihat iklan-iklan kursus perniagaan di pasaran? Kebanyakan kos untuk mendaftar kursus-kursus ini mencecah ratusan dan ribuan ringgit tau.

Tapi dengan Shaklee anda tak perlu nak peningkan kepala. Banyak kelas-kelas ilmu yang dibuat secara percuma khas untuk pengedarnya di seluruh Malaysia. Sebagai contoh, disebabkan pelancaran produk baru iaitu Youth Skincare, Shaklee menawarkan kelas-kelas khas di seluruh negara untuk pengedarnya memahami dengan lebih mendalam mengenai Youth Skincare. Seronok kan?


4) Support Group Yang Terbaik

Untuk menceburi bidang yang baru, semestinya kita memerlukan panduan dan tunjuk ajar supaya apa yang kita lakukan berada di landasan yang betul. Dengan menceburi Shaklee khususnya di bawah group yang saya ceburi, iaitu Celik Vitamin Group, anda akan diberikan tunjuk ajar yang secukupnya oleh saya dan mentor-mentor yang lain.

Jangan risau sekiranya anda tidak berpengalaman kerana setiap dari kita bermula dari langkah yang pertama.Setiap hari akan diadakan kelas secara maya melalui whatsapp dan kelas-kelas secara face-to-face turut dijalankan. Anda akan dilatih tentang selok-belok berniaga dan memahami kepentingan sesuatu produk di dalam Shaklee.



Macamana, mudah kan bisnes Shaklee ni? Apa yang anda perlu lakukan hanyalah menyebarkan kebaikan Shaklee supaya lebih ramai mendapat manfaat daripadanya.

Berminat untuk menceburi bisnes Shaklee?
Berminat menjadi sebahagian daripada keluarga Celik Vitamin Group?

Jika YA, hubungi saya segera supaya anda juga dapat merasai kelebihan dan keuntungan daripada BISNES SHAKLEE.

Puan Hamidah
Call/Sms/Whatsapp: 013-5883810
Facebook: Hamidah Ahmad
Fpage : Kedai Vitamin Ummi
Pengedar Shaklee Perak
Penghantaran terus untuk kawasan Taiping, Kamunting, Bagan Serai, Semanggol, Kg Dew, Simpang dan Trong.
Penghantaran pos ke seluruh Malaysia.

No comments:

Post a Comment

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS