Pages

Pengedar Shaklee Kamunting, Taiping dan Bagan Serai (0135883810 Hamidah)

Thursday, January 11, 2018

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Nama saya Hamidah binti Ahmad Yatim. Saya adalah Pengedar Sah Shaklee dengan no ID 1183521 untuk kawasan Taiping, Kamunting dan Bagan Serai. Saya boleh dihubungi di nombor 013-5883810. Penghantaran terus (COD) disediakan untuk kawasan Taiping, Simpang, Kamunting, Semanggol, Bagan Serai dan kawasan sekitarnya.
Namun jika anda berada di luar kawasan, jangan risau kerana saya turut menyediakan perhidmatan pos ke seluruh Malaysia.

Bagaimana Saya Mengenali Shaklee?

Sebenarnya saya mengenali Shaklee dah lama, semenjak tahun 2014. Ketika itu saya membeli dari rakan sekerja ESP Shaklee dengan tujuan untuk menambah susu badan. Dan Alhamdulillah, ikhtiar saya itu berjaya dan sehingga anak saya putus susu badan, saya tetap mengambil ESP dalam menu harian.

Kemudian pada tahun 2016 saya mula menjadi ahli Shaklee di bawah seliaan Master tersayang, Puan Adilah. Namun pada ketika itu semangat untuk menjadi 'seller' masih belum tinggi, saya hanya menjadi ahli utk makan sendiri.

Namun pada tahun 2017, selepas saya berjaya menurunkan berat badan dengan Set Kurus Shaklee, saya terpanggil untuk menjadi pengedar yang aktif, di samping menjana pendapatan sampingan, saya ingin membantu orang di luar sana untuk mengetahui kebaikan dan manfaat dari Shaklee.

Alhamdulillah saya berada di dalam kumpulan sokongan yang kuat dan tidak lokek ilmu tentang bisnes dan penjagaan kesihatan menggunakan produk Shaklee. Jika anda juga berminat untuk menambahkan pendapatan dan menjadi sebahagian daripada keluarga besar kami, anda boleh terus menghubungi saya dan saya akan terangkan bagaimana caranya.

Setiap pembelian produk Shaklee dari saya tidak kira melalui offline ataupun online, anda akan diberikan bimbingan sepenuhnya mengenai cara makan yang betul supaya mendapat kesan yang optimum dari apa yang anda laburkan.

Jadi jangan tunggu lagi, hubungi saya segera ye!





Call/Sms/Whatsapp: 013-5883810
FacebookHamidah Ahmad
Fpage : Kedai Ummi Zara

khidmat nasihat percuma untuk pelanggan saya sahaja.

Pengedar Shaklee Perak
Penghantaran terus untuk kawasan Taiping, Kamunting, Bagan Serai, Semanggol, Kg Dew, Simpang dan Trong.
Penghantaran pos ke seluruh Malaysia.

No comments:

Post a Comment

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS