Pages

Bisnes Online Yang Mudah Dan Lumayan

Saturday, March 10, 2018

Hai semua..masih tercari-cari bisnes online yang mudah dan memberi keuntungan? Anda berada di tempat yang betul..saya akan kongsikan dengan anda 10 sebab mengapa bisnes online yang saya lakukan sekarang sangat berbaloi untuk anda mencuba dan semestinya memberikan pulangan yang sangat lumayan. Nak tahu bisnes apa? semestinya bisnes SHAKLEE.


1) Modal Yang Kecil
Nak mulakan sesuatu bisnes, semestinya modal yang difikirkan dahulu. Dengan bisnes Shaklee, anda hanya memerlukan modal RM80 dan keahlian anda adalah seumur hidup. Setiap tahun anda hanya perlu membayar RM30 sebagai renew keahlian, namun RM30 itu akan diberikan semula dalam bentuk e-voucher. Dan e-voucher ini boleh digunakan semasa anda membuat pembelian Shaklee yang seterusnya.


2) Bisnes Yang Boleh Dibuat Online Atau Offline
Ini terpulang kepada anda, nak fokus kepada online atau offline atau pun kedua-duanya sekali. Anda boleh letakkan target offline kepada kawan-kawan dan saudara-mara, manakala online untuk pasaran yang lebih luas. Kalau yang jenis ramah mungkin tak ada masalah untuk target offline, tapi untuk yang pemalu anda boleh fokus sahaja kepada bisnes online.


3) Kedai Yang Sentiasa Dibuka
Bisnes online Shaklee ni tak perlukan kedai dan pekerja. Apa yang perlu anda buat hanya kongsikan kebaikan Shaklee di dalam blog / Facebook / Instagram atau pun medium maya yang lain. Disebabkan itulah kedai bisnes ini dibuka 24 jam walaupun ketika tidur. Jangan terkejut kalau waktu tidur pun bisnes tetap masuk...


4) Masa Yang Fleksibel
Tak kisahlah anda berada di mana, tengah buat apa, kedai Shaklee anda masih beroperasi macam  biasa. Pelanggan boleh membeli secara online sendiri dengan menggunakan kad debit/kredit. Bisnes ini mempunyai sistem layanan diri yang sangat mesra pelanggan dan mudah iaitu sistem Shaklee2u.

5) Tidak Perlu Simpan Stok
Disebabkan pelanggan boleh membeli secara terus, anda tidak perlu menyimpan stok di rumah. Dan anda juga boleh menggunakan sistem online untuk membuat pesanan dan barang tersebut akan dihantar secara terus ke alamat pelanggan. Namun jika berkemampuan menyimpan stok, ia sangat berguna untuk keperluan pelanggan offline anda.


6) Target Pasaran Yang Luas
Disebabkan kedai Shaklee ini secara online, ia boleh diakses ke seluruh dunia. Jadi tidak mustahil jika anda mendapat pesanan dari luar kawasan seperti Sabah dan Sarawak, termasuk negara-negara jiran seperti Brunei dan Indonesia.

7) Support Group Yang Kuat
Jika anda bersama saya di dalam group Shaklee Celik Vitamin Group, akan akan dibimbing oleh support group yang sangat mantap dan sentiasa memberi guideline yang berkesan. Walaupun tidak pernah berjumpa secara realiti, namun masing-masing tidak lokek berkongsi ilmu untuk digunapakai sesama ahli.

8) Founder Yang Ohsem!
Celik Vitamin Group diterajui oleh Master Adilah dan Master Fahmy. Mereka sangat berpengalaman dalam bisnes Shaklee dan sangat aktif dalam mengembangkan bisnes group ini. Pelbagai program dilakukan seperti coaching secara face to face ataupun secara maya dan kelas-kelas Shaklee untuk perkongsian semua ahli.


9) Pulangan Yang Lumayan
Pastinya semua yang berbisnes nak untung kan? Dengan bisnes Shaklee, pelbagai kelebihan yang anda akan perolehi. Ini termasuklah untung runcit, cash bonus, car bonus dan juga percutian luar negara bertaraf 5 bintang. Anda boleh tentukan sendiri nilai bonus yang anda inginkan, samada 2, 3, 4, atau pun 5 angka. Semua ini hanya bergantung kepada hasil usaha anda sendiri.


10) Jenama Yang Terkenal
Bila anda menceburi bisnes ini, anda tak perlu fikirkan lagi tentang branding, kerana Shaklee dah terkenal seluruh dunia. Anda tak perlu mencari pelanggan, tapi pelanggan yang akan mencari anda. Sentiasa kerap berkongsi mengenai Shaklee di kedai maya anda dan pastinya hasil yang anda dapat sangat berbaloi.



Inilah dia 10 sebab mengapa anda perlu join bisnes Shaklee ini. Macamana nak daftar? Mudah sahaja, hubungi saya di nombor 0135883810. Untuk maklumat lanjut, klik DAFTAR AHLI.

untuk info lanjut  hubungi saya:
Call/Sms/Whatsapp: 013-5883810
FacebookHamidah Ahmad
Fpage : Kedai Ummi Zara
Pengedar Shaklee Perak
Penghantaran terus untuk kawasan Taiping, Kamunting, Bagan Serai, Semanggol, Kg Dew, Simpang dan Trong.
Penghantaran pos ke seluruh Malaysia.



4 comments:

  1. Replies
    1. Terima kasih tuan..semoga tuan juga makin berjaya..

      Delete
  2. bekerja dalama keadaan masa yang Fleksibel yang paling best saya rasa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu tuan..masa yang fleksibel tu mmg seronok tambhkan pula untuk yg dah berkeluarga

      Delete

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS